1. března 2009

Historie

V historii jsem se dozvěděla třeba o první a druhé světové válce, které mě zaujaly. Dozvěděla jsem se, že v druhé světové válce byly používány moderní zbraně, například tanky, jedovaté plyny a kulomety. Učili jsme se o samostatném Československu, kde jsem se dozvěděla, kdy vzniklo. Naučila jsem se a dozvěděla, jak lidé v minulosti žili. O poválečném Československu jsem se dozvěděla, že byl zvolen prezidentem Klement Gottwald a po něm další komunisté. Probírali jsme návrat k demokracii, kde jsem třeba zjistila, že prvním prezidentem po roce 1989 byl zvolen Václav Havel. Naučila jsem se, jak byli prezidenti po sobě – první byl T.G. Masaryk. A také jsem se dozvěděla o vynálezcích, třeba Josefu Resselovi, který vynalezl lodní šroub, Josefu Božkovi a jeho parním automobilu a parní lodi, Prokopu Divišovi, který sestrojil bleskosvod, či bratrancům Veverkových, kteří zdokonalili ruchadlo. Výuka historie se mi líbila, byla hodně zajímavá.

Tereza Milčinská

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Kdy ale vzniklo Československo??Na to si asi nemyslela!!TAK CO.